06Oct

Cervelo R5 Dura-Ace

Bütün Velo Manlara salam!

Bugün Cervelo R5 ilə gəzintinin təəssüratlarını sizinlə bölüşəcəm.  

Bir qədər texniki parametrlər haqqında:

  • Maksimal versiyada velosiped bütün sistemlə Dura-Ace-dır (mexaniki) 
  • Çıxıntılı sükan 3T (yalnız sükan karbondandır)
  • FSA oturacaq altlığı K-Force (karbon)
  • Krank 52-39 Rotor 3D 
  • Fulcrum Racing diskləri
  • Fizik Antares yəhəri (əksər hallarda dağ yarışçıları istifadə edir). 
  • Çəkisi - 6.300 кг.

"/

İstehsalçı özü iddia edir ki, velosiped dağlara qalxmaq üçün hazırlanıb. Bununla mübahisə etməyəcəm. O, çox yüngüldür, qrup şəklində yarışlar üçün nəzərdə tutulmuş yol velosipedlərinin çəki məhdudiyyəti üzrə UCİ limitini aşır.

Bu aparatda bir həftə gəzdim. Velosipeddən başı çıxmayan insanlar belə dönüb velosipedə baxırdı. Belə deyək ki, "ciddi və gözəl"dir, artıq heç nə yoxdur, rənglər cəlbedici deyil, lakin bütün bunlar velosipedin getməsindən daha vacib deyil! Cycle Mania-dan olan dostlarımla velosiped gəzintisinə çıxdıq. Orta sürət yüksək, saatda 32 km-dən yuxarı idi. Velosiped düz yolda əla gedir, heç bir kənar vibrasiya ona təsir etmir, sükanın karbon olmasına baxmayaraq Bontrager məhsulunun sükanından daha az deformasiyaya uğrayır. Bəlkə də problem bu modeldədir, bilmirəm.

Həmin gün Yunusla və digər uşaqlarla sprint etdik. Niyə məhz Yunusu qeyd etdim, çünki virtual finişdə onu qarşımda gördüm. Lakin velosiped sprint üçün nəzərdə tutulmayıb, çəngəli çox yumşaqdır, velosipedi günahlandırmıram. Hamı kimin birinci olduğunu bilir, özümü reklamla məşğul olan deyiləm :)

Əyləc əladır, döngələrdə özünü yaxşı göstərir! Velosiped qadağan edilmiş qradientlərə çıxmağı sevənlər üçün nəzərdə tutulub. Mexaniki Dura -Ace sevindirir, tez işləyir.

 

İcmalın müəllifi Akif Abdullayev